Kas tead, mis on sooltefloora?

"Iga suutäiega sa kas ravid end või teed endale halba."


Iga meie suutäis on valik. Valik on meie kätes – see kas ravib meid või teeb meile halba. Valik on meie kätes, või õigemini meie soolteflooras.👇🏼

 

Kas sa teadsid?🤓

🌱 Meie sooltefloora seisukord ei mõjuta mitte ainult meie seedimist, vaid võib suuresti mõjutada ka meie kaalulangetamise edukust ning isegi meie meeleolu!🤪

Mis on sooltefloora?🤔

👉🏼 Sooltefloora, teisisõnu mikrobioom on siseelundites elavad mikroogranismide, bakterite ja seente kooslus.😮
See kõlab hirmutavalt, kuid need väikesed mikroorganismid aitavad kaasa isegi kaalulangetamisele, sest võivad mõjutada meie veresuhkrutaset ning isegi söögiisu!😋
Nad tunduvad juba hulga sümpaatsemad, eksju?😉

 

 

Mis seos on kaalulangusel ja seedeflooral?🤔

🐭 Ühe kliinilise katse tulemusena selgusid jahmatamapanevad tulemused kehakaalu ja sooltefloora koosseisu seostest.
Uuring tehti selliste kaksikupaaride kaasabil, kus üks kaksikutest oli ülekaaluline, teine aga saleda kehaehitusega.
Katse käigus siirdati kaksikute sooltefloorat hiirtele, kes olid “steriilised”, ehk kelle seedefloora oli vaba mikroorganismidest, seega olid nende mikrobioomid täiesti ühesugused. Selliste hiirte ühe rühma seedefloorasse siirdati rasvunud kaksikute, teisele rühmale saledate kaksikute seedefloorat.
Mõlemad hiirterühmad said katse käigus samasugust sööki. See rühm, millele siirdati ülekaaluliste kaksikute seedefloorat, ilmutas katse lõpuks märkimisväärset kaalutõusu, see rühm aga, kellele siirdati saledate kaksikute sooltefloorat, ei muutunud sama söögi korral paksemaks.

Kuna kaksikud olid geneetiliselt täiesti identsed, kinnitas see katse seda, et rasvumisel on seedeflooral suurem tähtsus kui geenidel.🤯

Seega pole see sugugi ükskõik, millised bakterid sinu seedekulglas elavad! Hea uudis on see, et me saame seda ise mõjutada!


Kuidas saame oma seedekulgla tervist säilitada?🧐

👉🏼 Hoidume töödeldud toiduainetest, magusatest ja rasvastest toitudest, kunstlikest magusainetest.🍬 

Manustagem iga päev minimaalselt 30 grammi kasulikke kiudaineid, fermenteeritud toite ning ohtralt sesoonseid aedvilju ja puuvilju.🥦🍎

Kiudainete soovituslikust päevasest kogusest 1/3 saavutad kasvõi mõne minutiga portsjoni FiberShake’i abil – see pole lihtsalt kiire, vaid ka väga maitsev!

VAATA MEIE TOOTEID

 

Järgi meid Instagramis!

Järgi meid Instagramis, et uudiseid mitte maha magada.

 

Ostukorv

Sulge